جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

رسيدن لوله‌كشي گاز به شهرك صنعتي مدني/راه و آب همچنان غايبين بزرگ – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۶ بازديد

خبرگزاري آنلاين، گروه سال – آناهيتا رحيمي: اين پرديس صنعتي شهيد مدني در تبريز است. اين يك شهر صنعتي است كه توليدات ايران دست به دست هم داده است ، اما بسياري از مشكلات سالها آن را تحت الشعاع قرار داده است. پرديس صنعتي شهيد مدني 36 ساله است و با وجود 3500 كارگاه فعال …

رسيدن لوله‌كشي گاز به شهرك صنعتي مدني/راه و آب همچنان غايبين بزرگ – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://iranian-today.ir/رسيدن-لوله‌كشي-گاز-به-شهرك-صنعتي-مدني/ ايران تودي Sun, 17 Jan 2021 07:37:14 0000 عمومي https://iranian-today.ir/رسيدن-لوله‌كشي-گاز-به-شهرك-صنعتي-مدني/ خبرگزاري آنلاين، گروه سال – آناهيتا رحيمي: اين پرديس صنعتي شهيد مدني در تبريز است. اين يك شهر صنعتي است كه توليدات ايران دست به دست هم داده است ، اما بسياري از مشكلات سالها آن را تحت الشعاع قرار داده است. پرديس صنعتي شهيد مدني 36 ساله است و با وجود 3500 كارگاه فعال …

خبرگزاري آنلاين، گروه سال – آناهيتا رحيمي: اين پرديس صنعتي شهيد مدني در تبريز است. اين يك شهر صنعتي است كه توليدات ايران دست به دست هم داده است ، اما بسياري از مشكلات سالها آن را تحت الشعاع قرار داده است.

پرديس صنعتي شهيد مدني 36 ساله است و با وجود 3500 كارگاه فعال تاكنون توانسته است فرصت هاي شغلي را براي جوانان فراهم كند. با وجود افتتاح خط لوله انتقال گاز در اين شهرك چند سال بعد ، هيچ مشكل ديگري براي تصور وجود ندارد و هنوز هم ادامه دارد.

آب آشاميدني سالم ، عدم آسفالت طراحي شده با افتتاح بزرگراه تبريز – سهند ، يكي از بزرگترين مشكلات اين است كه مسير جديد ترافيكي كه منجر به اين شهرك نمي شود ، زبان هنرمندان شاغل در اين شهرك شده است. با وجود مشكلات كوچك و بزرگ آنها هنوز كار مي كنند ، اما توليد ايران بايد بيشتر مورد حمايت مقامات قرار گيرد تا مشكلات موجود بيشتر شود و زمينه براي توليد و نيروي كار بيشتر فراهم شود.

افتتاح گازرساني در شهرك شهيد مدني تبريز

7 شهردار منطقه تبريز در يك گفتگو گفتن با خبرنگار آنلاين وي گفت: افتتاح گازرساني در شهرك غيرنظامي تبريز با 80 درصد پيشرفت فيزيكي ادامه داشته و در حال حفاري است.

محمدعلي سليمي ادامه داد: ورودي شهرك شهيد مدني از بزرگراه كسايي و خروجي از مسير وادي رحمت تبريز به طور موقت در نظر گرفته شده و مسير ترافيكي جديد در روزهاي آينده مشخص مي شود.

عمليات آسفالت طراحي شده شهرك شهيد مدني سال آينده

وي افزود: كارهاي آسفالت ريزي در اواخر سال آينده در شهرك شهيد مدني به دليل حفاري گاز و فصل نامناسب انجام مي شود.

مردم بايد از خريد زمين بدون منشور خودداري كنند و بدون توجه به خريد ، بايد اطلاعات كاربري زمين را دريافت كنند سليمي گفت: هنگام بارش برف ، عمليات نمك پاشي در شهرك شهيد مدني انجام شد.

از ساخت و سازهاي نامنظم و غير اصولي خودداري كنيد

او به خبرنگار گفت آنلاين وي گفت: برخي افراد به دليل رعايت نكردن قانون باعث ساخت و سازهاي نامنظم و غيراصولي مي شوند ، در حالي كه اگر مشكلات تأمين آب و گاز در شهرك شهيد مدني برطرف شود ، وظيفه مقاوم سازي ساختمان ها چيست؟

7 شهردار منطقه كلان شهر در پايان تبريز يادآور شد: مردم بايد از خريد زمين بدون منشور خودداري كنند و حتي در صورت خريد زمين بايد از آنها استفاده كنند.

يكي از هنرمندان شهرك شهيد مدني گفت گفتن با خبرنگار آنلاين وي گفت: از زمان افتتاح بزرگراه سهند – تبريز ، ورودي اين شهرك بسته شده و مسيرهاي ورودي – خروجي در نظر گرفته نشده است و اكنون احتمال تصادف همراه با ترافيك در مسير موقت زياد است.

كمبود آسفالت و آب آشاميدني در شهرك شهيد مدني

اصغر موثق ادامه داد: از ديگر مشكلات موجود در شهرك شهيد مدني وجود چاله هاي زيادي در كوچه پس كوچه ها و متأسفانه عدم روكش آسفالت است كه توسط شهرداري ديده نشده است.

وي افزود: كمبود آب آشاميدني يكي از مهمترين مشكلاتي است كه صنعتگران در اين شهرك با آن روبرو هستند و علاوه بر اين برخي از ساكنان اين شهرك مجبورند براي تأمين نياز خود از آب استفاده كنند كه حيوانات شبانه از آن استفاده مي كنند.

شاهد خبرنگار هنرمند شهرك مدني آنلاين وي گفت: متأسفانه شهرداري هيچ تسهيلاتي براي اين سكونتگاه در نظر نمي گيرد ، زيرا هنگام بارش برف نمكي نمي پاشيد و اين با وجود بارش برف در همه جا يخ مي زند.

اين سرباز گفت: با توجه به افتتاح گازرساني در شهرك شهيد مدني ، تاكنون فقط 6 نفر از اهالي اين منطقه توانسته اند گازرساني كنند و بقيه اهالي نيز نتوانسته اند تخلفاتي از شهرداري دريافت كنند.

وي يادآور شد: تمام ادارات صنعت و مناطق توليد را بي ارزش مي دانند و هيچ شيئي را در نظر نمي گيرند.

مشكلاتي وجود دارد تعداد زيادي در شهرك شهيد مدني

محمدي گفت كه شهيد هنرمند ديگري بود كه در شهرك مدني كار مي كرد گفتن با خبرنگار آنلاين وي گفت: بيشتر محصولات اين شهرك ايراني است و نياز به توجه مسئولان دارد اما متاسفانه سالهاست كه با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي كنيم.

عمده مشكلات اين شهرك نبود آب آشاميدني سالم و جاده آسفالته مناسب است اما تمام كارهاي انجام شده تاكنون نتوانسته اين مشكلات را برطرف كند.

وي ادامه داد: عمده مشكلات اين شهرك كمبود آب آشاميدني سالم و جاده آسفالته مناسب است اما با تمام كارهايي كه تاكنون انجام شده اين مشكلات هنوز برطرف نشده است.

استاد شهرك شهيد مدني گفت: توليد ايران موضوعي نيست كه بتوان به راحتي از آن چشم پوشي كرد و به همين دليل مسئولان بايد موانع و مشكلات موجود در اين شهرك را برطرف كرده و توليد ايران را افزايش دهند.

لزوم حل مشكلات شهرك شهيد مدني

سخنگوي شوراي شهر تبريز گفتن با خبرنگار آنلاين وي گفت: در جلسات ، ورودي شهرك شهيد مدني و راه هاي تسريع در ورودي اين شهرك مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

كريم صادق زاده ادامه داد: شهرك شهيد مدني يكي از شهرهاي مهمي است كه كارگران زيادي در آن مشغول به كار هستند و بنابراين بايد مشكلات اين شهرك حل شود.

وي افزود: شهرداري بايد به زيبايي و توسعه اين سكونتگاه توجه جدي داشته باشد و در اين جلسات در مورد اين موضوع به نقاط مشترك رسيديم.

يك شهر صنعتي 36 ساله با مشكلات بيشماري كه صنعتگران شاغل در اين شهرك را آزار مي دهد. وجود تنها 3500 كارگاه فعال دليل واضحي براي توليد ايراني است و نبايد از آن غافل شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.