سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

بيوگرافي جيمي بج ديل (James Badge Dale)

به برترين مرجع تخصصي فيلم و سريال ايراني خوش آمديد.

بيوگرافي جيمي بج ديل (James Badge Dale)

۱۳۳ بازديد

جيمز بج ديل (James Badge Dale) «زاده ۱ مه ۱۹۷۸» بازيگر، آمريكايي است. ديل در نيويورك به دنيا آمد. وي تنها فرزند آنيتا موريس و گراور ديل است. او در دوازده سالگي در فيلم سينمايي سالار مگس‌ها (در نقش سايمون) بازي كرد. او بيشتر شهرتش را به خاطر هنرنمايي در ميني‌سريال شبكه اچ ‌بي‌ او، اقيانوس آرام، در نقش رابرت لِكي و هم‌چنين بازي در نقش چيس ادموندز در سريال ۲۴ و نقش سايمون در فيلمارباب پرواز (۱۹۹۰) به دست آورده است. او همچنين در فيلم تنها شجاعان بازي كرده است.

جيمز بج ديل نخستين بار در تلويزيون حضور يافته و سال ۲۰۱۰ در سريال اقيانوس آرام – قسمت ۱۰ به كارگرداني Tim Van Patten  بازي كرده است. 

گرچه موفقيت اين اثر نسبت به آثار شاخص بعديش مانند سريال اقيانوس آرام، بيشتر نبود اما تجربه خوبي براي جيمز بج ديل محسوب مي‌شود و همكاري با هنرمنداني همچون  Jacob Pitts، Keith Nobbs، جاش هلمن و Henry Nixon را تجربه كرد.

جيمز بج ديل در سال ۲۰۱۰ دوره‌ي پرتلاشي را در عرصه سينما و تلويزيون گذراند و در آثار مهمي بازي كرده است. او در اين سال با بازي در ۳ فيلم و سريال مهم سينما و تلويزيون خود را به مردم معرفي كرد.

آثار مهم جيمز بج ديل در اين سال، بازيگري در سريال اقيانوس آرام به كارگرداني  Jeremy Podeswa، Timothy Van Patten و  David Nutter، فيلم The Conspirator به كارگرداني رابرت ردفورد محسوب مي‌شود.

شايد يكي از مهم ‌ترين بخش‌هاي بيوگرافي جيمز بج ديل بازي در سريال اقيانوس آرام بوده است. جيمز بج ديل سال ۲۰۱۰ در سريال اقيانوس آرام نقش مهمي بازي كرده است كه توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنين خودش را ميان مخاطبان تلويزيون مطرح كند. او در اين سريال با Jeremy Podeswa همكاري داشته است. جيمز بج ديل توانست با بازي در سريال اقيانوس آرام تجربه بازيگري موفقي براي خود رقم بزند و همكاري در كنار بازيگراني نظير جوزف مازلو، Jon Seda، Sebastian Bertoli و Chris Milligan بر تجارب او افزود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.