شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا

به برترين مرجع تخصصي فيلم و سريال ايراني خوش آمديد.

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا

۶ بازديد

به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از آوريل (اين ماه) همه شهروندان كشور بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها خريداري كنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل تاييد و توزيع نهايي و نحوه استفاده از خانه كرونا هستند تست. مجموعه ها كيت هاي خودآزمايي در واقع به عنوان …

كشورهاي اروپايي در انتظار تاييد كيت‌هاي تست‌ خانگي كرونا https://iranian-today.ir/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/ ايران تودي Fri, 16 Apr 2021 16:59:20 0000 علمي و پزشكي https://iranian-today.ir/كشورهاي-اروپايي-در-انتظار-تاييد-كيت‌ه/ به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از آوريل (اين ماه) همه شهروندان كشور بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها خريداري كنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل تاييد و توزيع نهايي و نحوه استفاده از خانه كرونا هستند تست. مجموعه ها كيت هاي خودآزمايي در واقع به عنوان …

به گزارش شفاف ، مسئولان داروخانه اميدوارند كه از آوريل (اين ماه) همه شهروندان كشور بتوانند اين كيت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها خريداري كنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل تاييد و توزيع نهايي و نحوه استفاده از خانه كرونا هستند تست. مجموعه ها

كيت هاي خودآزمايي در واقع به عنوان روش هاي آزمايش آنتي ژن بيماري Covid 19 عمل مي كنند.

برخلاف تست هاي PCR كه بين 12 تا 48 ساعت به طول مي انجامد ، نتايج آزمايشات آنتي ژن Govid در كمتر از 30 دقيقه بدست مي آيد ، اما دقيق تر از آزمايش PCR نيست.

در حالي كه دقت تست هاي آزمايشگاهي PCR 98٪ است ، خودآزمايي هايي كه در اين خانه انجام مي شود 80٪ دقيق است.

مطبوعات فرانسه عملكرد آزمايش هاي خودآزمايي در منزل را با آزمايش هاي بارداري مقايسه مي كنند و ادعا مي كنند كه در صورت مثبت بودن آزمايش كوئيد ، آزمايشات بيشتري لازم است ، اما اين آزمايشات ممكن است بهترين روش براي جلوگيري از شيوع بيماري باشد.

آسان است كه ياد بگيريد چگونه با خودآزمايي در خانه كار كنيد. قسمت كوچكي از مخاط بيني خود را از طريق يك لوله نازك در دستگاه با مايعات موجود در كيت مخلوط كنيد و مايع را در كيت تشخيصي نهايي قرار دهيد تا نتيجه را در كمتر از 30 دقيقه ببينيد.

ديگر كشورهاي اروپايي از جمله ايتاليا ماه هاست كه كيت ها را در داروخانه ها مي فروشند ، اما هيچ يك از آنها تاييديه نهايي وزارت بهداشت را دريافت نكرده اند.

وزارت بهداشت فرانسه تأكيد كرد كه استفاده از خودآزمايي در اين خانه فقط براي افراد بالاي 15 سال كه علائم بيماري كويد را ندارند قابل تأييد است.

به گزارش يورونيوز ، به گفته جروم سالومون ، رئيس كميته عالي بهداشت عليه Covid 19 ، قيمت كيت ها در فرانسه كه كمترين قيمت را در بين كشورهاي اروپايي دارد ، 6 يورو است و به زودي به 5 يورو مي رسد. شوراي عالي بهداشت ضد كويد فرانسه نتايج را در آخر هفته بررسي كرد تا اينكه در پايان ماه مارس استفاده از خودآزمايي خانگي را تأييد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.