پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بهترين سايت هاي لباس خريد تركيه اي

به برترين مرجع تخصصي فيلم و سريال ايراني خوش آمديد.

بهترين سايت هاي لباس خريد تركيه اي

۳۲ بازديد

سايت بوينر تركيه (Boyner)

يكي از سايت هايي كه در زمينه فروش پوشاك با كيفيت فعاليت مي كند سايت بوينر تركيه است، بي شك خريد آنلاين از سايت بوينر تركيه از انتخاب هاي اول تمامي كساني است كه به كيفيت و زيبايي پوشاك خود اهميت مي دهند.

بوينر(Boyner) يك شركت خرده فروش تركيه اي است كه محصولات مختلف نساجي را به فروش مي رساند. اين فروشگاه در سال 1981 راه اندازي شد و با رشد چشم گير توانست در سال 2013 حدودا 149 فروشگاه را در شهرهاي مختلف تركيه تاسيس كند. امروزه بوينر داراي فروشگاه هاي زنجيره اي بسياري است و تعداد كارمندان آن به 5200 كارمند مي رسد.

سايت بوينر تركيه يكي از فروشگاه هاي اينترنتي اين شركت محسوب مي شود كه به فروش انواع پوشاك با كيفيت و انواع محصولات تكستيل مي پردازد. البته در اين فروشگاه محصولات برندهاي خارجي معتبر نظير پوما، ريبوك، نت ورك، نايك، آديداس، كمپر، ناين وست، سوارسكي، كاترپيلار و بسياري از برندهاي مشهور دنيا نيز به فروش مي رسد.

محصولات موجود در فروشگاه تركيه اي بوينر تنها محدود به پوشاك نيست در اين سايت لوازم جانبي مختلف، محصولات آرايشي و بهداشتي از برندهاي مختلف با بهترين قيمت موجود است اگر شما هم به دنبال سايتي معتبر هستيد كه محصولات برندهاي دنيا را با بهترين قيمت تهيه كنيد ما به شما خريد از سايت بوينر تركيه را پيشنهاد مي دهيم. در اين فروشگاه تمامي محصولات با توجه به نوع كاربرد در دسته بندي هاي متنوعي قرار گرفته اند و شامل طيف وسيعي از كالاها مي شود در نتيجه حق انتخاب بيشتري براي خريداران براساس سليقه، نياز وتوان مالي به وجود مي آيد.

سايت بنتون تركيه (Benetton)

  

خريد از سايت بنتون تركيه روش بسيار آسان براي تهيه محصولات با كيفيت برند بنتون است بدون اينكه  نيازي به اقامت در كشور تركيه داشته باشيد. برند بنتون (Benetton) يك برند ايتاليايي در زمينه توليد و عرضه پوشاك است كه در سال 1965 در شهر بلونو، ايتاليا تاسيس و راه اندازي شد. لوگوي اين شركت تفاوت زيادي با ديگر برندهاي توليد پوشاك دارد و تركيبي از رنگ سفيد و سبز بوده و داراي طراحي خاص است كه نشانگر منحصر به فرد بودن محصولات و پوشاك برند بنتون است.

پوشاك برند بنتون شامل انواع پوشاك و لباس زنانه، بچه گانه، مردانه و لباس زير است كه علاوه بر طراحي زيبا براساس سلايق متفاوت جامعه، از كيفيت و دوام بسيار بالايي نيز برخوردار هستند. البته اين برند در زمينه توليد محصولاتي از جمله عطر، چمدان، عينك و همچنين لوازم التحرير نيز فعاليت دارد ولي اصلي ترين و مهم ترين زمينه كاري شركت بنتون توليد انواع پوشاك و لباس است كه به نام رنگ هاي متحد بنتون مشهور مي باشد. خريد آنلاين از بنتون تركيه اين امكان را در اختيار شما مي‌ گذارد كه به حجم گسترده اي از پوشاك برند بنتون دسترسي داشته باشيد از اين رو گزينه ‌هاي انتخابي بيشتري براساس سليقه، گروه سني و جنسيت خود خواهيد داشت.

در حال حاضر كمپاني بنتون بيش از 65000 فروشگاه فعال و مركز فروش در سرتاسر جهان دارد كه محصولات اين برند را به مشتريان عرضه مي كنند. سايت بنتون تركيه در زمينه فروش پوشاك و لباس برند بنتون به صورت اينترنتي فعاليت دارد و شما با خريد از سايت بنتون تركيه مي توانيد در هر جاي ايران و دنيا كه هستيد از آن سوي مرزها محصولات بنتون را با قيمتي بسيار مناسب تر از ساير فروشگاه هاي داخلي تهيه كنيد. شايان ذكر است كه محصولات درج شده در سايت بنتون تركيه همگي اصل و توليد شده توسط كمپاني بنتون هستند از اين رو خيالتان از اصل و با كيفيت بودن محصولات اين سايت راحت باشد.

خريد از سايت برشكا تركيه اينترنتي (BERESHKA) 

 

خريد آنلاين از سايت برشكا تركيه يكي از راه هاي بدون دردسر براي داشتن پوشاك شيك و روز از برند معتبر برشكا است، برشكا (BERESHKA) يكي از برندهاي متعلق به شركت خورده فروشي به نام شركت اينديتكس (Inditex) است اين شركت برندهاي ديگري را نيز دارد كه شامل برندهاي ماسيمو دوتي، زارا و پال اندبير مي‌شود. برشكا به دليل داشتن شعبه هاي زياد در كشور تركيه برخي اين برند را اشتباها يك برند تركيه اي مي دانند در حالي كه شركت اينديتكس يك شركت اسپانيايي است.

برند برشكا در سال 1988 فعاليت خود را با هدف قرار دادن بازار نوجوانان در زمينه مد و پوشاك شروع كرد و امروزه در 71 كشور جهان 1000 شعبه دارد و اين به دليل كيفيت بالا در كنار قيمت بسيار مناسب محصولات است كه موجب استقبال زياد افراد از محصولات اين برند در دنيا شده است. برشكا با استفاده از غني‌ترين كالكشن‌هاي پوشاك در كنار تكنولوژي روز صنعت نساجي سعي دارد تا سال 2023 فروشگاه‌هاي فعال خود را در پنج قاره جهان راه اندازي كند. برند برشكا در سال 2013 براي دومين سال پياپي عنوان مورد علاقه ترين و ارجح ترين برند پوشاك بانوان را اذعان خود كرد.

محصولات برند برشكا بسيار متنوع است و شامل پوشاك زنانه نظير مانتو، كفش، بوت و پوشاك جانبي چون دستنبند، كيف و غيره مي شود و در حوزه پوشاك مردانه نيز مي‌توان بهترين و شيك ترين پوشاك مردانه را در اين برند يافت.

بسياري از ايرانيان امكان اقامت و سفر به كشور تركيه را ندارند و اگر شما علاقه مند به پوشاك برند برشكا هستيد مي‌توانيد با خريد از برشكا تركيه پوشاك اين برند را تهيه كنيد. در واقع صرفه جويي در زمان و هزينه ها يكي از مزاياي خريد اينترنتي از سايت برشكا تركيه است از طرفي قيمت پوشاك اين برند اگر به صورت مستقيم از سايت برشكا تركيه انجام شود برايتان با قيمت بسيار پايين تري نسبت به بوتيك هاي ترك ايران تمام مي شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.