جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اسكار آيزاك در فيلم بعدي پل شريدر با نام The Card Counter بازي مي‌كند

به برترين مرجع تخصصي فيلم و سريال ايراني خوش آمديد.

اسكار آيزاك در فيلم بعدي پل شريدر با نام The Card Counter بازي مي‌كند

۱۴۵ بازديد

 

اسكار آيزاك (Oscar Isaac) در جديدترين فيلم كارگردان نامزد جايزه اسكار، پل شريدر (Paul Schrader) به اسم The Card Counter  بازي خواهد كرد.

اسكار آيزاك، بازيگر فيلم‌هايي چون Ex Machina و Star Wars: The Last Jedi قرار است در فيلم جديد پل شريدر با نام The Card Counter بازي كند. شريدر كه سابقه نامزدي جايزه اسكار را دارد، علاوه بر كارگرداني اين فيلم، نوشتن فيلمنامه‌اش را نيز عهده‌دار است. او در فيلمنامه‌نويسي سابقه طولاني و درخشاني دارد و با نوشتن فيلمنامه تعدادي از معروف‌ترين فيلم‌هاي مارتين اسكورسيزي مانند Taxi Driver و Raging Bull به شهرت رسيده است.

داستان فيلم The Card Counter درباره يك قمارباز و نظامي سابق به اسم «ويليام تل» (با بازي آيزاك) است كه مي‌خواهد راه درست زندگي كردن را به يك مرد جوان ياد بدهد. اين مرد جوان كه «كِرك» نام دارد به چيزي جز انتقام گرفتن از فردي كه دشمني مشترك با او و ويليام دارد فكر نمي‌كند. ويليام كه فقط به بازي كردن در كازينو علاقه دارد، وقتي با كرك آشنا مي‌شود تصميم مي‌گيرد تا او را از كاري كه مي‌خواهد انجام دهد منصرف كند. كرك كه يك جوان عصبي و خشمگين است، براي اجراي نقشه انتقامش از يك سرهنگ ارتشي، به دنبال كمك مي‌گردد. ويليام با حمايت يك سرمايه‌گذار به نام «لا ليندا»، كرك را با خودش همراه مي‌كند. آنها سفر خود را شروع مي‌كنند و از يك كازينو به كازينوي ديگر مي‌روند تا اينكه تصميم مي‌گيرند در مسابقات جهاني پوكر در لاس وگاس با عنوان World Series شركت كنند. اما حفظ كردن كرك در اين مسير كار راحتي نيست و همين موضوع باعث مي‌شود كه ويليام هم به سمت گذشته تاريكش كشيده شود.

كمپاني HanWay Films حق پخش جهاني اين فيلم را به دست آورده است. بركستون پوپ كه قبلا هم در فيلم The Canyons با شريدر همكاري كرده بود، به همراه لورن مان تهيه‌كنندگي اين فيلم را به عهده دارند. ويليام اولسون و ديويد وولف هم تهيه‌كنندگان اجرايي The Card Counterهستند. فيلمبرداري اين فيلم به عهده الكساندر داينان و تدوين آن هم بر دوش بنجامين رودريگز جونيور خواهد بود. هر دوي اين افراد قبلا در فيلم First Reformed با شريدر همكاري داشته‌اند.

گابريل استوارت، مدير كمپاني HanWay Films درباره اين فيلم و همكاري با شريدر گفت:

«شريدر استاد قصه‌گويي به شكل كم‌خرج و سينمايي است. اين يك داستان شگفت‌انگيز سه‌نفره است كه با دنياي سرگرم‌كننده قماربازي درهم آميخته و ماجراي يك انتقام‌جويي شخصي را به نمايش مي‌گذارد و در عين حال از پرسيدن سوالات ناراحت‌كننده هيچ ترسي ندارد. شخصيت ويليام با بازي اسكار آيزاك يك ضدقهرمان مدرن و برجسته است كه به‌وسيله اين فيلمنامه‌نويس بزرگ (شريدر) خلق شده است.»

آيزاك اخيرا در فيلم مهيج Triple Frontier محصول نتفليكس حضور پيدا كرده بود و قرار است شاهد نقش‌آفريني او در قالب شخصيت «پو دمرون» در فيلم آينده Star Wars: The Rise of Skywalker هم باشيم. او همچنين در پروژه بزرگ فيلم Dune با كمپاني لنجندري پيكچرز همكاري خواهد كرد. ضمنا در انيميشن فانتزي-ترسناك The Addams Family صداي آيزاك را روي شخصيت «گومز آدامز» خواهيم شنيد.

آخرين فيلم پل شريدر First Reformed بود كه در سال ۲۰۱۷ اكران شد و توانست نظرات مثبت منتقدان را نيز جلب كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.